Friday 14 December 2012

TEMAN PERMAINANKU AKA MY BFF


Assalamualaikum J

Entri harini aku nak bercerita pasal salah seorg kawan aku dari kecil sampai la sekarang. Dia ni kiranya kembar aku la sbb nama kitaorg sama tahu xD hahaha tarikh lahir pun nak dekat sama tau J

Nama diberi Nur Atiqah bt Sulaiman. Ni gambar dia tengoklah JJ



Sebenarnya ini gambar yg aku curi dari FB dia J

Tengok lawa kan dia? Dia lawa kot tp aku comel xD nak jugak aku ni ha J

Tentang dia,

* sekarang ni, dia belajar kat AUCMS Penang. Dia amek Pharmacy kalo x silap J awak so sorry kalo silap :D
* dia tinggal kat Baling, last aku pergi rumah dia masa aku form 4 or form 5 mcm tu sebab nak p mandi air panas kat sana.
* sejak aku pindah Gemas, aku berkawan dgn dia, Umie, Ikram, Amirul, Azwan dan ramai lg la. Aku kenal family dia, dia kenal family aku J tp sejak aku balik Jitra sbb abah dah pencen so aku dah lost contact dgn depa ni but Alhamdulillah aku still contact lg dgn Atiqah J
*dia baik, dia selalu ada but sekarang masing2 busy so nak contact, texting tu payah la sikit tp still contact okay! Hehehe

 AWAK! SAYA RINDU AWAK BILA BOLEH KETEMU?

p/s: aku syg dia dgn family sesangat. Entah bila boleh jumpa lg dgn dia nie? Nak hang out dgn dia dan mcm2 lagi J
XOXO :*

No comments:

Post a Comment