Friday 14 December 2012

KEHAIRANAN TELAH BERLAKU DI SINI


Assalamualaikum J
Entri harini sama macam title kat atas tu J
Sebenarnya aku dah lama sangat tertanya kenapa,kenapa dan kenapa?
Aku hairan kenapa aku mesti ada skandal, gaduh dan jatuh hati dgn budak sukan ni?
Kebanyakan laki yang aku kenal semua aktif sukan, x kisah dia tu dari sekolah aku ke tak ke mesti problem punya! Tapi sebenarnya memang semua laki tu dari sekolah aku =. =” iyelah dari form 1 sampai form 5 aku sekolah kat SMKTATAR ! sebut je TATAR semua org tahu. TATAR hebat dgn bola sepak la, TATAR itu, TATAR ini, TATAR tatatata la mcm tu xD bangga la kan sekolah kita kot.
Tapi jgn risau, aku mana main sukan pun kat situ disebabkan rumah dekat la aku dpt situ. Jalan kaki dah sampai. Dekat kan? Ha! Berbalik kepada kisah di atas, sebenarnya aku heran sesangat ni. Kenapa kenapa kenapa nak permainkan hati aku ha? Haiyaaa sebenarnya hampa-hampa ni muka boleh tahan tapi syg hati hancurrrrrr! Tp x semua la mcm tu.
Aku pernah bgtahu masitah aka dr love aku pasal kes ni. Dia ckp maybe jodoh aku dgn budak sukan kot? Oh tolonglah xnak aku ! ceihh sebenarnya dlm hati, aumm sukanya! HAHAHA!
Tapi jgnlah risau sebenarnya, aku ni bukan anti sukan ke apa but aku suka tengok depa kat padang, badan tough, kurus kiranya perfecto la ! sekiranya jodoh aku dgn ahli sukan, hmm terima je la, dah jodoh nak buat mcm mana kan?

Dah dah ! x nak ckp pasal nie lagi nanti bergolek-golek aku ketawa pasal benda nie! Tapi aku nak ckp sebenarnya AKU SAYANG HAMPA YANG PERNAH BUAT HATI AKU NI JATUH, MENANGIS DAN MACAM2 LAGI! Tengok baik kan aku, so janganlah permainkan perasaan org lain lagi tahu? Kena kat batang hidung sendiri, baru padan muka ! hahaha





p/s: jgn risau, ini entri hanyalah perasaan aku sahaja, bagi sesiapa yg kawan2 dgn ahli sukan, teruskan perjuangan anda xD 
XOXO :*

No comments:

Post a Comment