Friday 14 December 2012

BERBUKA PUASA BERSAMA CLASSMATES!


Hohoho assalamualaikum J
Entri hari ni nak tunjuk gambar-gambar aku berbuka puasa bersama classmates aku J
Haritu entah macam mana boleh rancang nak bukak puasa sekali. So mamad dgn khai pun set tempat. Semua setuju pastu gerak ke destinasi yang ditetapkan.
Menu yang ditawarkan :
Ikan siakap 3 rasa,
Sotong goreng,
Telur dadar,
Kalian ikan masin,
Tomyam campur
Jus tembikai J

Makanan dia? Not bad la sbb tekak aku lalu je makan. Hihii merepek dah aku nie. Tempat nie kat mana? Oh tempat dekat dgn DUSUN BAY, depan DUSUN BAY tau J alaaa tempat lepak yg kat Hulu Selangor kalo x silap aku, jalan nak Kalumpang tu la. Sapa yg study kat area Tg Malim mesti tau tempat nie kalo x, dah sana x yah study sini dah! Hahaha! Gurau je nohhh!



Alamak ikan siakap kabur pulakkk!





         So perut dah kenyang, hati pun girang. Dengan bangganya semua hulurkan seorg RM10. Tengok seronok mamad pegang duit banyak nie ye :p
















Okay lepas da kenyang makan, kami semua p karaoke J indahnya kenangan tu :D rinduuuuuuuuuuuuuuuuu!


wakil DEM PSAS :')

XOXO :*

No comments:

Post a Comment