Monday 10 December 2012

holidayku

assalamualaikum!
hye :)

hari ini hari Isnin tanggal 10/12/2012 so ada apa dengan hari Isnin nie?
hari ini hari yg best sebab hari ni untu pertama kalinya aku bwk moto sampai Kuala Kedah *konon2nyalahkan*

semalam atun hantar mcg lebih kurang macam nie la 
---> "weyh nak join aku dgn myra lepak marina x?"
---> "nakkkkkk! "
---> "okay besok kul 5 ptg kita p tau"
---> "orite"

so, aku mcg wany
---> "wany, besok free x? tiq ingat nak ajak wany lepak dgn atun dgn myra kat marina bay kat kuala kedah"
---> "besok wany free, boleh jugak"
---> "okay, deal! besok kul 4.30, tiq amek wany ye?"
---> "orite,deal"

pukul 4.30 ptg gerak p amek wany, pastu tunggu kat kedai yg dijanjikan :)
fuhhhh kematu punggong aku weyh! jauhhhhnya dahlah aku dari jitra pastu straight sampai kuala kedah, mau x kematu punggong :DD

sampai sana nak dekat pukul 6 macam tu la, lepak2 sambil kena angin laut, perghhh sejuknya! nikmat betul!
sebenarnya lama aku x lepak pantai, last lepak time kat PD dulu :)

so dah sampai sana, aku ni ha memang hantu bergambar mulakan operasi mengambil gambar ala ala photoshoot gitu :) dah penat baru ingat nak balikkk! tapi syg time kami p ayaq tadak, ayaq surut :( tapi ah x kisah la yg penting aku dpt photoshoot :pp

antara gadis aka teman2 istimewaku yg turut terlibat selain aku ialah WANI, ATUN dan MYRA :)
yang penting, aku happy sangat harini and thanks jugak sebab bwk aku jenjalan ye atun,wani, myra :*
yg penting sekali, AKU SAYANG DEPA SANGAT2 :* INGAT TAU !

p/s: hoi hoi hoi, hampa aku buh gambar kita yg tadi, xpalah noh. hat ni dijadikan kenangan terindah dlm hidupku :**








aku yg menulis, hahaha

No comments:

Post a Comment