Friday 14 December 2012

RESULT FINAL EXAM


Assalamualaikum J

Hai semua org!

Entry harini nak cerita pasal result final exam aku. Sebenarnya result aku bukannya elok mcm anda-anda diluar sana tapi aku nak cakap yang sebenarnya à I’M PROUD WITH MY RESULT BECAUSE IT’S MY EFFORT J
Result sem 3 keluar tanggal 10.12.2012, myza hantar mcg kat aku yang result boleh check dah, so dalam pukul 1 pg mcm tu aku pun bangunlah. Nasib aku yang pegang broadband time tu senang sikit kerja aku J

Pukul 2, result aku memalu pulak nak kuar, kepala aku dah sakit sangat dah nie, so better aku tido. Tetiba teringat short sem haritu, nak tergelak pun ada. Aku dgn classmates’ aku kena halau dgn KRT taman semata-mata berkumpul ramai-ramai laki perempuan kat depan rumah salah seorg classmate aku. Apa depa fikir kami nak buat bukan-bukan ke hape? Oh tolonglah, kami semua still ada maruah okay and tahu mana baik buruk lagi.

So, berbalik kpd result sem 3, nak tahu x? sebenarnya, aku target 2 paper aku FAIL sbb paper tu 2-2 paper sem 6 punya. Paper tu paper INVESTMENT MANAGEMENT dgn ORGANIZATIONAL BEHAIVOR. Tapi-tapi, syukur Alhamdulillah, kedua-dua paper tu aku x repeat langsung J hati tenang sangat. Alhamdulillah sampai sekarang aku tak pernah repeat paper lagi la. Dan aku x nak langsung repeat paper.

So, inilah hasil aku setelah hampir setahun setengah berada disini J aku bangga dgn kejayaan walaupun apa yg aku impikan nak dpt AKJ tapi this my result not yours! 

Saja nak ulang tayang result2 aku dari sem 1 sampai sem 3 :D








p/s: thanks a lot to my beloved parent and family because always support me, not forget my dear classmates in DPM3, my lecturers and my beloved buddies J and special thanks to ALLAH because always besides me no matter happen J
XOXO :*

No comments:

Post a Comment