Friday 14 December 2012

holiday keduaku !

assalamualaikum :)

hey hey hey! sini la jenguk-jenguk buku blog aku :)

entri harini pasal holiday kedua bersama buddies 5ST/5AK'10 SMKTATAR.

*malam sebelumnya*
wany mcg
-> tiq, nak join depa outing x khamis nie? depa dah abes paper.
-> alaaa, malaslah. no more money :(
-> jomlah join tiq.
->hmmm, orite, tiq join! :)
-> tiq, pujuk tasye? dia xnak join la.
->orite, tiq try okay?

mcg tasye dgn harapan tasye ikut :')
->hey sye, congrates dah abes paper :) weyh besok join x depa hangout?
->tiq!!! alaaa, x tahu lg lah.
->alaaa, dahlah minggu ni aku last boleh lepak2 nanti aku LI payah la nak lepak lg. jom la join eh?
->mlm ni aku habaq lain okay?
-> orite :)
-> tiq, aku join besok :)

orite, misi pun berjaya! good job my dear :*

then, mcg aufa xD
->hye aufa, congrates dah abes paper, besok nak join kami hang x?
->nakkkkkkkkkkkkkk! 
->orite, besok kul 11 datang umah aku dulu pastu amek wany, okayy?
->orite,deal!
->deal!

*hari kejadian*
disebabkan ketidakpandaian menguruskan masa, aku dgn aufa p amek wany dalam pukul 11.30 kemudiannya bertolak ke tempat yg dijanjikan. semua org dah sampai time tu, tinggal kami bertiga je belum :D *geng2 mak datin la katakan*.  pastu semua dah ada, so bertolak la ke destinasi impian. *ceit impian la sangat* dah sampai sana dalam kul 12 tengah hari juga la.

aktiviti yg dilakukan :
*  KARAOKE
-bayar seorg rm2 pastu slack tak tahu nak guna keypad sbb aku biasa yg touch screen, yg lain jarang p
-nyanyi dgn ADA, lagu KNOCK YOU DOWN, lawak gila la sbb time rap punya, aku yang rap, nak ckp laju la gila.! puihhh! dah macam membaca dah :) hahaha. memang hancur la. boleh la kami-kami ni masuk pertandingan Vokal Bukan Sekadar Rupa xD memain je la x nak pun

* BOWLING
-byr sorg rm 8 termasuk stokin
- buat 2 team. team aku- aku, wany, tasye dgn aufa. satu lg team- atikah,hazni, syairah, ku rusliana. memang spoil abes la main bowling ni dahlah dgn jarang main, nasib x ramai org! enjoy la sikit. nak tahu team mana yg menang? of course team aku weyh dan aku pemain tertinggi markah ! hoyeahh hoyeahhh!

*GAME WORLD
-bayar ikut suka tp aku byr rm2 je sbb game dia boring.
-dok ralit sembang, ada sorg mamat ni dok usya2 then aku pun usya balik. hey, i know that boy la. dia bekas rakan sekerja aku dulu. nama dia aku x ingat, al maklumlah, org famous nie mana ingat nama org :p okayy lg sekali kau perasan tiq!

*LEPAK TASIK
-aku, wany dgn aufa lepak tasik sbb aufa x mkn mee buatan mamak. so yg lain semua makan mee mamak. yg bestnya, ada b-boy kat sana, boleh la cuci mata sat then apa lagi, keluarkan kamera then POSING! hahaha x habis2 kami nie :) dan aku sememangnya begitu :DD

p/s: sumpah weyh, best sangat hangout dgn buddies nie. hilang tension. pasni depa nak buat degree, kita diploma pun x lepas lg. hehehe. btw, they are AWESOME! seriously, me enjoy with them a lot :)

that's all for my entry. it's my blog and you you you just read my blog :) thanks :*
nie sebahagian gambar yg sempat diambil :')














XOXO :*


No comments:

Post a Comment