Friday 14 December 2012

KECOMELANKU ATAU KECOMOTANKU?


Assalamualaikum J

Entri harini tak melibatkan sesiapa pun tau.

Nak tahu sesuatu?
Sebenarnya, aku rasa heran sangat kenapalah org2 sekeliling aku ni ckp aku comel? Adakah itu menganjing ataupun sekadar menyenangkan hati atau fakta? Hmmm! Tertanya-tanya pasal benda ni tahu tak? Tak kisahlah sama ada aku ni comel ke tak, semua ciptaan ALLAH dijadikan cantik-cantik, indah-indah, kacak-kacak J

Sejak masuk poli ni, muka ni bertambah comel pulak J okay cukup tiq! Jgn nak perasan lg :p. nak tahu tak yang aku pernah nanges sbb classmate aku, Khai ckp semua panggil sebab aku memang COMEL! Bertengkar mulut sbb ni tapi tadaklah teruk pun. Iyelah, takut jugak pujian tu memain.

Member-member aku kat sini pun cakap yang aku makin comel, tambah-tambah rakan sekerja aku dulu, alaaaaa kenapa kenapa kenapa??? Hahaha! Iyeke? Sumpah aku tak percaya semua nie. Lelama aku dah lali dah dengan semua nie.

Entah bila, masa aku tengok muka aku kat cermin, ouch rupa-rupanya aku memang COMEL! Cuma aku tak nampak semua ni, iyelah aku asyik fikir yg muka aku tak lawa, tak comel, tak cantik mcm org lain kan? Hahaha! Biarlah kita nak puji diri sendiri pun, nak harap dari org lain, hmmm entah betul entah tidak, kan?






p/s: jika ada org yg ckp anda comel or cantik, terima je pujian tu seikhlas hati walaupun kita tak tahu tahap pujian tu mcm mana kan?
XOXO:*

No comments:

Post a Comment