Wednesday 13 March 2013

#Roomate 1 - Nurul Arifah Nordin

assalamualaikum :)

hai! harini nak bercerita tentang salah seorang yg pernah jadi roomate aku :)
mula2 aku akan dedahkan gambarnya okay nanti senang la mana tahu kot2 korang kenal kan?

nurul arifah (eyfa)

serba-serbi mengenainya :-
  • dialah orang yang memula aku kenal masa kat Perak. aku dapat poli kat sana, dekat Politeknik Sultan Azlan Shah, Behrang, Perak. waktu minggu suai kenal (MSK) *zapzapboomboom*, aku asyik berkepit dengan dia je la sbb aku tak kenal org lain. masing2 tade kawan time tu.
  • selama 6 bulan tu, aku berkongsi bilik dengan dia then mesti bermacam-macam yang kita buat spt kemas bilik, gotong royong, basuh baju sesama. *hmmm rindunya*
  • eyfa amek bidang kejuruteraan mekanikal. so memang gempaklah kan bila study?
  • time bulan puasa yg paling seronok, sbb first time aku berpuasa tanpa family kot. kita org bersahur bersama, buka puasa bersama, terawih pun bersama tau. bila buka puasa mesti bukak puasa kat bilik atun dengan lyda. hihihi *so, no wonderlah kalo aku rapat dengan bebudak engineering ni kan?*
  • banyak sangat kenangan kami sewaktu sem 1 kat PSAS sana, time malam 3K, sukan kamsis, mcm mcm la!
  • tapi sekarang dia dah pindah merlimau so dah tak boleh jumpa dia lagi :( hmmm, kalo lah boleh putarkan waktu mesti seronok kan? *a lot of memories*


yg nie time polibriged :D


yg nie time minggu festival islam PSAS :D





 yg ni gambar2 time hari sukan kamsis PSAS :)








p/s: aku harap kami boleh ketemu lagi satu hari nanti :) #insyaAllah

No comments:

Post a Comment