Sunday 17 March 2013

:)

assalamualaikum semua.
hai hai hai! kamu semua sihat tak? harap2 kamu sihat la tau :)

entry harini nak senyum je :) *kenapa?* sbb aku sedikit terharu la.
kalo untuk social network aku lebih prefer Signorina Ika. kenapa aku suka nama ni?

  • sebab, nama ni la first2 aku join social network kat myspace dulu, then berubah ke facebook, netlog, blogger, sampai lah ke twitter. x kiralah apa jua social network mesti aku guna nama ni :)
  • then, orang2 akan cakap nama ni unik :) ada yg panggil signoria la, signorika la :) awesome right?
  • then melalui situ la, aku kenal dengan semua org :)
dah ramai aku kenal melalui social network nie :) seluruh negeri la :D

hehehe yang tu je la aku nak share dengan kamu semua :p

p/s : tegur2lah aku :) insyaAllah aku ni peramah orgnya sekrg dah rapat :D

No comments:

Post a Comment