Friday 4 May 2012

TEMAN TERHEBAT- MUHAMAD AIDIL ABD WAHAB

assalamualaikum n hai hampa :D
weyh dah lama aku x update pasal TEMAN TERHEBAT aku nie weyh..
aku busy la weyh..
rasa dah bersawang dah aku punya carpet nie kn..
meh sini nak cuci sikit kan..
okay fuhh lega dah kemas sikit :)

ha entry kali ini khas untuk TEMAN TERHEBAT aku.. sape dia eh?? alaa aku lupa la weyh..  sat2 nak ingat balik..
okay dah ingat dah MUHAMAD AIDIL ABD WAHAB merupakan teman terhebat aku kat PSAS..
apa dia?? x dengar la cakap la kuat sikit :D
ohh nak tengok gambar dia ke.. okay2 nak godek dlm my baby blue sat tau
taraaaa dah jumpa dah pun..


klon DR. ROZMEY (thumbs up)

first time dia masuk kelas aku memang aku x  tegur dia langsung la sbb dia tukar aliran dari retail ke business.. first aku tegur dia pun time dia mintak bahan2 fail akaun tu.. then time test computer kalo x silap aku, dia mintak jwpan dr aku and aku pun bg la kn kat dia. sebenarnya memang aku ngaku yg aku x rapat sgt dgn classmate aku.. aku pun xtaw nape weyh..

okay done.. depa nie baik dgn aku swear gila depa totally awesome weyh..
talk bout aidil again..
-AIDIL seorg sahabat yg baik weyh sumpah dia baik weyh.
-ktorg selalu lepak sama2 time mkn, tgh nak buat presentation, mcm2 time mesti bersama dgn depa..
-aku x taw nak ckp apa psal dia weh bcos dia the best one of my friends.
totally awesome.. 
dia ckp nanti sem dpn kita still bersama2 lg yea..
insyaAllah kita masih bersama weyh.. lg setahun je lg dgn depa..
tengok la gmbar2 kat bwh nie :D






tengok kitaorg bahagia bukan.. hahahahaaha... just wanna say that hopefully our friendship never end till the end of time :) 
xoxo <3



No comments:

Post a Comment