Saturday 23 February 2013

surat buat RAA

assalamualaikum :)
 hai hai hai!

dear RAA,

sebenarnya nak cakap yang aku sayang hang, aku tahu mesti hang pun ada stalk aku punya belog kan? hmmm, aku menyesal jugak sbb aku buat salah dgn hang :( selama ni, hang dah cukup baik untuk aku tapi aku tak tahu kenapa aku yang jadi macam ni?


weyh, aku nak cakap yang semua tu bukan salah hang, tapi salah aku! iyelah kan? dari sem 1 lagi, kita rapat kan? macam2 kenangan kita alami bersama kan? kita lepak sana, kita lepak sini, kita buat semua berdua tapi sekarang kita dah jauh! aku nak kiita yang dulu, sumpah aku nak kita yang dulu!

tapi mesti tak boleh jadi mcm dulu kan? sebab kalo sekali dah gaduh mesti tak dapat berbaik balik kan? aku teringin nak jadi mcm Tom & Jerry , walau Jerry suka cari gaduh dgn Tom, depa selalu gaduh tapi Tom tetap lindungi Jerry waktu Jerry ditimpa masalah. aku nak jadi macam TOM, hang jd JERRY. aku nak jaga hang, kalo boleh nak tebus kesalahan aku nie! sumpah aku ckp!




hmmm, boleh tak nak jadi mcm tu? agak2 hang la? kalo x boleh takpa la :) redha ja :D. hang dah ajar aku memacam dah. thanks babe :*


p/s: i'm really miss our moment RAA :'( , the old of US! I'M hoping that one day, we'll be like before not like now :) please do take me back :( 

sincerely,
ika 


No comments:

Post a Comment