Tuesday 19 February 2013

permulaan cerita MyInovasi 2012

assalamualaikum semua :)

hai!

harini nak bercerita benda yang dah lapok sebenarnya tapi sebenarnya kenangan kot! nak bercerita pasal MyInovasi2012 zon Utara (bahagian 1)  :)
boleh x? boleh la boleh la *gegedik*
ah! aku x kira aku nak cerita jugak :p




kisahnya bermula di Kelas Keusahawanan okay, Pn Wan bahagikan DPM3 PSAS kepada beberapa kumpulan, dan kumpulan aku terdiri daripada :-

Si Boss : Daus Rashidin
Si Cantik : Agalya
Si Cantik II : Nadia
Si Havoc : Khai
Si Havoc II : Shamir
Si Comel : aku aka COMEL :DD

then, puan suruh kami 1 kelas reka atau cipta produk untuk masuk pertandingan ini di samping markah untuk PB. lepastu dok pikiaq2, timbul cadangan nak buat karipap warna-warni. *entah pape cadangan kan?* hahah yang tulah yg kita nak buat. bila nak dekat due date, puan mintak poster nak hantar kat urusetia pertandingan. team aku semua macam give up.

*midsem break*
entah macam mana entah, aku terlintas nak buat poster karipap mini warna-warni tu. aku pun gegodek la lappy abah, aku bukak publisher then aku start buat poster tu. berpandukan google, poster aku pun siap seyh. taraaaaa! inilah hasilnya :) nak tengok x? mestilah kan kan?

*alamak x jumpa pulak, sat na kawan2 satg jumpa la noh :)*



nampak kan poster tu? aku buat sehabis simple dah poster ni dah IM semua ahli group aku yg lain.
semua puji cantik. hehehe *ada bakat terpendam rupanya*

*the ends of midsem break*
daus serahkan poster tu kat Pn Wan. ramai yg ckp merepek2 je poster but at the end, everyone deserve to win right? ramai yg ckp mcm tak logik je kalo kitaorg buat. *hmmm, sedihnya*
pastu benda yg paling menggembirakan poster tu TERPILIH! untuk MyInovasi2012 :)
seronok kot terpilih! mcm tak percaya :) 

p/s: ini baru permulaan cerita, nantikan cerita yang seterusnya :)

No comments:

Post a Comment