Tuesday 7 February 2012

TEMAN TERHEBAT- MUHAMMAD SHAMIR SHARAN

assalamualaikum n hye sume <3

kali nie plak teman rapat dgn aku yg dulunya aku MELUAT tapi sekarang dah rapat dgn aku dah..
nak tahu nama dia x???

nama dia MUHAMMAD SHAMIR BIN SHARAN.
panggil SHAMIR jea.. nama yg family dia pggil AMIR :) comel lol nama 2..

sebenarnya aku dulu terus terang la meluat giler kat dia kot..
sume nie sbb dia ketua kelas yg agak TAK BERTANGGUNGJAWAB.... oopss sorry yea jiranku kini  :))
tapi sekarang baru aku tahu perangai dia cmna.. haisshhh...

opss lupa plak nak tunjuk gambar dia nie.. nak tengok x??
kahkahkah !!! x nampak


nie la jejaka 2 :)
ha dah tengok dah kn??? nie la org aku x suka dulu... hehehehe..
dia sebenarnya baik kut.. so better kenal dia dulu baru wat andaian okay :))
haha.. aku pun menyesal gak dulu benci dia.. okay sekarang x dah..

tapi yg paling penting dia suka buat muka bangga dia mcm nie ha
mesti nak tengok kn kn??? yess ramai yang nak tengok...
tengok bangga kan muka dia???
HA yg nie plak time dlm kelas ary2 ngatuk haishh.. apa la bff nie

suka plak si khai nie yea!!
nie gambar dia bila dia RAJIN

HAHA !!! sorry la yea BFF.. jgn marah2 yea..
muka dia comel kalo tenung lama2... mcm muka budak2...
kdg2 aku tengok dia nie jenis manja tp dia pandai control...
hmmm... tengok gmbar2 la plak yea.. t x psal2 aku kena serang plak...











p/s: thanks yea SHAMIR sudi jadi BFF aku yg terbaik :) sayang hang la...  so sbagai BFF nie... weyh berhenti la merokok mcm aidil ckp nanti dia yg mati dulu.. thanks yea dari COMEL yg comel..
kahkahkah :))


thanks,xoxo

No comments:

Post a Comment