Tuesday 31 January 2012

mereka !!!

salam n hye !!!
arinie nak cerita tentang mereka2 yg RAPAT dgn aku..
depa panggil aku COMEL<3 ... mcm lawak jea pgglan 2 tp aku x kesah la janji depa syok.. kahkahkhakhah...


depa nie baik sgt dgn aku weyh.. sumpah aku dah start sayang kat depa nie dah..
even sem lepas aku benci giler2 kat depa tp sem nie ntah tetiba jea aku ley rapat dgn depa..
maybe dulu aku x tunjuk perangai sebenar aku kot.. tp sekarang depa dah tau perangai aku cmna..


tp x best la dah rapat2 tetibA GADUH!!! 
oh damn it la.. aku x nak cmtu x best.. mcm nak nanges jea bila depa jadi lagu 2.. hahahaa...
keluaq dah kedah depa even x pandai..

t aku update blog len yea.. sbb aku dah ngatuk nie.. INSYAALLAH aku update gambar n detail psal depa nohh..

bye, ASSALAMULAIKUM N NITEZ
SENYUMANKU ADALAH IKHLAS :D
 

No comments:

Post a Comment